jobbhelgen är över :)

Såå skönt! Har varit extremt trött idag..ville inte alls upp när klockan ringde.
Jag gjorde ju tårtor seeent på fredag kväll/natt, upp och jobba tiiidigt och måååånga timmar. Så igårkväll när jag slutade så åkte jag upp till Bredåker..var ett gäng där. Och kom hem kl tre typ.
Joo så att, typ tre timmars sömn per natt senaste nätterna förklarar ju tröttheten ;p

Men på mina timmar idag sov jag tre timmar, gud så skönt! :)
Så nu är jag fit for fight.

Vi ska äta nån go mat nu och se på Million dollar baby som vi satt på inspelning.
Lite tvättmaskin, dusch och bokföring har också hunnits med ;p

Ska ta nå bilder imorgon på betongdekorationerna på altanen..på bordet.
Blev så fint alltså! :)
Ska även köpa nån till blomma tänkte jag imorrn..

Hoppas ni haft en skön och härlig helg!
Vi hörs ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0