Myggäten..

Ikväll fick jag nått ryck, jag började skura altanen och utemöblerna. Tanken var inte att det skulle bli ett sådant projekt..men jag upptäckte att allt jag skulle olja in var fullt med pollen. Så det var bara att dra fram slangen.

Det som är dåligt med det här huset är att det inte finns något vattenlås på baksidan eller på sidan om huset..
Så sladden från garaget räcker precis till gaveln och så får man lixom böja strålen för att den ska nå hela altanen ;p
Ser lite roligt ut!! :)

Var ute i nästan två timmar, och då är jag ändå inte färdig än. Utemöblerna måste torka innan jag kan börja olja in dom..och myggen käkade upp mig så fick lämna allt tallris på gruset, det som var i blomlådorna under vintern..
Gör klart imorgon!

Ni ska få se vad fräsiga blommor jag köpt..som en boll :)







Om jag minns vad den hette..kalles..nånting :)

Sen blev det bacopa i lådorna..synd att det är så dyrt med blommor.
Bacopan kostade 79 kr st..så jag blev lite snål och köpte en till varje låda..alltså sex st.
Men då när vi kom på ica maxi hade som likadana men mindre så klart, för 29kr st. Så då köpte jag några till..och hoppas att dom tar sig ;p



      

Ni ska få se sen på altanen vad fint det kommer bli ;p

Nu blir det film och mys med hjärtat. The Kings Speech hette den..
Hej så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0