Onsdag

Fast det känns som fredag tycker jag! :)
Har inte bloggat på en vecka snart..har haft så himla fullt upp!
För att sumera vad jag haft för mig..så kan man kort säga, tårteriet, fest, fest, jobb, tårteriet, städ, tvätt, tårteriet,tåreteriet,starta eget kurs, tårteriet. And so on! :)

I måndags var det nog jag köpte voltaren..haft sån himla värk och ont i höger axel. Ont!
Knappt kunnat sova vissa nätter. Haft så i en och en halv månad minst..
Och envis ska jag inte till doktorn. Men nu känns det mkt bättre, tar alltid två alvedon och smörjer med voltaren fyra gånger per dag. Känns mkt bättre!
Får se om de går över helt..

Idag har jag varit på lite äventyr med Anna, vi lunchade på stan, åt en mjukglass, åkte lite björn och älgsafari.
Nu ikväll har L varit hit, han ville klippa gräset för en slant, javisst tänkte jag ;p
Haha snäll moster som sätter han i jobb ;P
Medans han jag dammsuga och skura :)
Nu är jag död. Ska lägga mig i soffan.
Har hyrt två filmer..



Och..



Spännande!
Nu blir det en macka i grillgärnet som sen middag! :)
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0