söndag..

Jag hade en tiiidig morgon igår i tårteriet..gjorde klart alla beställda tårtor, vilken känsla det var när alla var klara och jag var nöjd med dom. Så skönt!

Men jag känner i kroppen nu att det inte blitt många timmars sömn dom senaste dagarna..
Jag gnäller inte ;p Bara konstaterar! ;p Det är bara så det är!

Men iaf..vi hämtade upp lite kids igår och åkte på retro och fikade med Bens och Sara.
Mkt trevligt! Sen åkte vi till deras stuga och grillade lite..mkt knott som satan men annars kul :) hehe!

Idag har jag sovit till 14!! Alltså..så skönt! Har inte ett dugg dåligt samvete..behövde verkligen sova igen lite tid!!
Efter en dusch fick jag för mig att åka och köpa nå blommor..på rutviks handelsträdgård.
Köpte bacopa, nån bolliknande liten blomma och nå grönt.
Lite betongkrukor också.
Sen handlade vi på ica maxi ( Lucaz följde moster) och käkade en hambis :)

Nu är jag slut! hehe trotts mina timmar..men har haft sprängandes huvudvärk idag.
Men men..nu en film, sen lite bokföring och sen sova!

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0