Vilken dålig..

Bloggare jag är :/
Men jag vet ju att ni är förstående..känner för en gångs skull i livet att jag inte har samma tid till tv och dator. Tragiskt men sant! ;p  (alltså tragiskt hur livet var innan ;p )
Det är tydligen så här som egen företagare!
Och vet ni?! I love it! :)
Det är en jävla kick att göra sin egen grej, att jobba med något som man skapat själv!

Ja inte nått mer snack om det..ni vet ju vad jag haft för mig iaf ;p
Det många timmar på företaget som sagt.

Annars då..känner lite panik, har så mkt jag måste göra.
Klippa gräs, trimma gräs, köpa och plantera blommor, olja in ute möblerna..
Tvätta, städa osv. Men va fan.
Det kommer väl.

Vi ska gräva ur landet i sommar, lägga markduk och fylla på med något fint grus. Och kantsten på det.
Så ska vi flytta dit grillplatsen! Kommer nog bli toppen fint! Min förhoppning är att vi ska flytta komposten och ta bort vinbärsbuskarna. Där dom står vill jag sätta upp två plank.
Sen lite betong och sten och fina lampor så är drömmen hemma! :)
Får väl se hur det går med alla planer..

Varit i tårteriet idag till sex halv sju..ont i nacken, så nu blir det en dusch och sen slappa lite innan sängen. Men ska vara på tårteriet innan sju imorn, så bäst att sova lite! :)
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0