Äntligen fredag! :)

Så härligt, jag älsskar nämnligen fredagar! Sån härlig känsla, speciellt dom fredagar som hjärtat är hemma!
Nu ska jag snart slänga mig i ducshen och sen göra mig irordning för dagen.
Men först väntar en prommis.

Idag kommer en jobbarkompis och hämtar en tårta till hennes dotter som fyller 20 :)'
Och jag är såå nöjd med tårtan! ;p Kunde inte blitt bättre!
Kanske min finaste hittills?!
Men ni får se bild senare..
Vill inte förstöra överraskningen! :)

Sen är det full rulle hela dagen.
Jag ska på stan i lite ärenden, handla bla. Det börjar eka här hemma.
Sen ska jag köpa en list till köket i lokalen idag, så vi kan börja skruva ihop köket i helgen ;p
Iväg till lokalen och lämna den, så ska jag låna ett grymt vattenpass av snickarna. Kommer nog blir bra!!

Senare ikväll väntar middag hos Anna och Staffan, ska bli riktigt härligt, längtar som en toka!
Spela lite spel hoppas jag på :)

Hoppas ni alla får en härlig helg!! :)



Kommentarer
Postat av: Victoria

snygg lampa! jag har likadana ;).

trevlig helg!

2011-03-25 @ 08:35:13
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0