onsdag.

Idag har jag jobbat mellan 7-17, helt slut nu! Har så ont i axeln och det är kanske inte de lämpligaste jobbet om man har så ont. Jag har ju problem med axeln att den hoppar ur led ibland..låser sig som.
Måste ha sovit i nått konstigt läge i helgen, för har haft ont sen dess.

Iaf så åke jag om lokalen och kikade när syrran har målat idag..det sista finliret :)
Hon är så snäll!
Fint blev det!
Sen svängde jag om i Heden och hämtade upp L, blev så sugen på sällskap!
Han är så fin, mosters lillkille. Som bara är 10 år ;p

Ska göra mig nån middag..blir väl parisare! :)

Och vet ni..imorrn kommer hjärtat hem. Och jag kan knappt bärga mig.
Som jag längtar efter honom! Och jag säger som Vigan , att man kan ha fjärillar i magen trots att vi varit ihop i mer än 6år. Det är en fantastisk känsla :)
Hahaha tills han kommer hem och skitar ner..hahah då är det inte lika kul ;p

Ikväll är det sveriges mästerkock :)

Åh just ja..
Jag får tillbaka på skatten, en rejäl summa, så jag är så glad! :)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Det finns inget bättre än att få hem den man älskar och visst är det helt underbart att fortfarande få känna av dessa fjärilar efter så många år :).

2011-03-23 @ 20:32:10
URL: http://vigan.blogg.se/
Postat av: Elina

Kärleken är allt bra mäktig! ;)

2011-03-24 @ 13:26:41
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0