Rakt in i väggen.

Ja så känns det just nu i skallen..alltså som att jag sprungit in i väggen. Började ju veckan med helgjobb och sen även magsjuka på det. Syrran var så underbar och var och målade på trots att jag inte var med.
Hon är fantastiskt snäll med mig :)

Piggnade till och jobbade kväll 12-21 ons och tors. Var på grossen i luleå och handlade lite ;p
Gjort två doptårtor inatt efter jobbet till han som är chef i huset, alltså min hyresvärd.
Hans barnbarn skulle döpas imorgon. Så med andra ord blev det inte många timmars sömn inatt.

Men pigg och glad så mötte jag älskligen med frukost här hemma..han är hemma nu en vecka! Så skönt!! :)
Hatar hans jobb just nu..;/

Sen har vi varit igång i lokalen strörre delen av dagen idag, gjort lite ärenden och så.
Var och handlade lite, hämtade ut ett paket. Ikväll blir det tacos ;p

Nu har vi nog målat klart det mesta och det känns så skönt!
Mindre kul att att budgeten verkar sprängas, som vanligt när man ska starta eget.
Men det löser sig nog hoppas jag..

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi åka iväg till mattis bror m familj, Olivia har ju fyllt 3 år nu när Mattis har varit borta och jobbat, så vi ska fira henne :)
Sen ikväll blire myyyys!! Och slööööa.
Är sååå trött!

Men det är grymt kul allt som händer!! :)
Trevlig helg på er!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är så kul att läsa om ditt alldeles egna företag och jag hoppas verkligen att det går bra för dig!

2011-03-12 @ 12:41:53
URL: http://www.iannashus.com
Postat av: Maria

SV: tackar tackar

hmm, kommer inte ihåg exakt varifrån men gissar på claes ohlsson :)

2011-03-13 @ 22:49:51
URL: http://memorybyme.blogg.se/
Postat av: josefine

men guud vad du nu sliter :) ska bli kul att se hur det ser ut när allt är färdigt!

2011-03-15 @ 23:44:40
URL: http://josefinelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0