Tisdag.

Redan tisdag och snart kommer älsklingen hem! Idag ska jag vara i tårteriet hela dagen och imorgon jobbar jag 7-17. Och på torsdag ska jag städa och på kvällen kommer han hem..Gud det är ju verkligen snart ;D

Har duschat, ska bara klä på mig, kladda på ett ansikte och äta nån frulle.
Sen drar jag och syrran till lolaken och skruvar ihop det sista. Och målar lite finish.
Sen är det bara vänta på bänkskivan och sen sätta ihop köket :)
Skoj!!

Ikväll ska syrran och kidsen sova här ♥ Mys!

Hoppas ni får en härlig dag!!
Jag och Anna såg två filmer igår..en med rolf lassgård, kommer inte ihåg vad den hette, men lite beck liknande.
Ganska bra.
Och så såg vi en till svensk..Till det som är vackert. Ganska bra..faktiskt!


'
Nä nu måste jag göra mig klar!
Höres!! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Promenerade med syrrans Elias till Godisarenan i helgen och passade på att spana efter din lokal. Tror att jag lyckades se på ett ungefär var den ligger :)

2011-03-23 @ 10:06:27
URL: http://www.iannashus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0