Fredag! :)

Vad skönt med fredag! Även om jag inte jobbat på mitt andra jobb så mkt sista tiden, så är det ju ändå fullt upp hela tiden med företaget! :) Så när helgen kommer är det väldigt skönt! :)

Varit uppe sedan sju. Skickat L till skolan, ringt massa samtal.
Nu är det en dusch som gäller. Och sen starta dagen!

Måste göra endel idag:

Dammsuga och skura, baka, städa tårteriet, köra dit grejer, gärna kratta (men det hinner jag nog inte)

Någon som bakat egna mazariner nån gång? Ska testa iaf :)

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Elina

Tack för din åsikt om min blogg, hihi! :)



Du får ha en bra dag och en bra helg! KRAM

2011-05-20 @ 09:16:12
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0