Lokalen..

Har ju lovat visa lite bilder från lokalen..lite före och efter bilder. Och ja här kommer ett ordentligt bildregn ;p

Före:

I mitten av lokalen..



Här är hörnet där köket är..Det är uppsatt en vägg mellan kök och entren.




Här är där diskbänken står i köket..



Hörnet i entren..där soffan står.
Direkt till vänster när man kommer in.



Entren innifrån.



Svårt kanske att få en helhet över rummet. Men det såg för jäkligt ut.
Hoppas det syns hur mkt jobb vi lagt ner! :)

Efter:

Direkt man kommer in, kortet är taget från dörröppningen.



Fina disken



Direkt till höger när man kommer in. Denna väggen är det som är uppsatt.



Efter väggen kommer detta utrymme, till höger efter väggen.



Min lilla kontorshörna..har tillkommit endel pärmar nu! :)



Lite jobbverktyg mm.




Köket:

Så här ser det ut från dörröppningen in till köket.



Köket..



       

Tvättstället direkt till höger när man går in i köket.


  

Min nya älskling:



Hoppas ni får någon slags inblick i hur det ser ut och grundtanken.
Nu är ju allt väldigt basic, för att komma igång. Mina tankar och planer är många för lokalen.
Bla så ska det upp montrar i entren med visningstårtor, köksö i köket, mera hyllor osv. Mer tårtinspirerat.
Men allt kostar pengar..så nu är målet att få lokalen godkänd, så får man ta allt annat sen.

Nu kom visst dom stora kidsen och ska slagga över..bäst att gå och mysa lite! :) ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

riktigt fint :)

2011-05-25 @ 21:07:44
URL: http://memorybyme.blogg.see
Postat av: Elina

Man ser verkligen vilken skillnad det är, och vilket jobb ni har gjort. Hur fint som helst blev det! :)

2011-05-25 @ 22:15:06
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilket jobb du gjort! Det kommer kommer att bli skitbra, lokalen har ju redan nu fått ett toklyft. Lycka till med Tårteriet! :)

2011-05-25 @ 23:33:34
URL: http://mansixxa.se
Postat av: Simone - Tårtparadiset

Åh vad härligt! Grymt avundsjuk, du lever i min dröm ;)

2011-05-26 @ 09:32:25
URL: http://tartparadiset.blogg.se/
Postat av: mo

så fint syster yster <3

2011-05-27 @ 01:44:16
Postat av: Simone

Jadu, jag letade nog inspiration på någon tårta :P

Förstår att det är din dröm med, skulle varit konstigt annars ;)

Nej jag har som nyss börjat, täckte min första tårta med marsipan i februari, sedan vart det typ ingen tårta fören slutet på mars och då testade jag SP :)

2011-05-27 @ 13:26:14
URL: http://tartparadiset.blogg.se/
Postat av: legenden

Kul att se någon som verkligen brinner för sitt projekt.. :)



lycka till och hoppas allt går som på räls! :)



//killen som snubblade över denna blogg!

2011-06-03 @ 18:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0