Måndag.

Helgen är över och det känns helt okej faktiskt. Brukar ju vara lite anti måndagar, men nu sedan jag börjat med företaget så är det alltid spännande med en ny vecka. Jag vet att ny vecka innebär nytt att lära sig, och det är alltid roligt tycker jag! :)

Helgen har varit lugn och skön. I lördags var lillsyrran och hennes gubbe här, och Anna och Staffan också.
Ja det vet ni ju ;p Har ju bloggat lite under helgen, ovanligt värre. Haha.
Det var iaf supertrevligt!! Anna har skrivit värsta fina talet och köpt en present till mig, en lycka till med företaget present :) Blev så glad och rörd! Hon är för underbar! :) ♥
Igår var vi som sagt på vårmässan..blev inte så impad faktiskt. Trodde det skulle vara mera. Men ändå roligt att göra något annat och åka på liten utflykt med svärisarna! :)

Dagens to do:

- Röja undan i köket.
- Tvätta
- Möte
- Plantera och ev börja kratta
- Diska mera
- Ringa samtal
- Köpa nytt spel
- Åka till Micke

Hoppas ni har en härlig dag! :) Är då fantastiskt väder ute..




Uppdaterat: 16,05

Nu är det dags att åka förbi storheden och köpa nått roligt spel och sen bär det iväg till Micke i Piteå!
Är riktigt hungrig så det ska bli gott med grillade hamburgare! :)
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0