Som vanligt..

När mattis är hemma så går veckorna såå otroligt snabbt!
Och det känns trist, men skönt nu när han åker på fredag då gör han sin sista vända! Dessutom fick han ledigt någon tur så han kommer hem onsdag tror jag det var..eller kanske tisdag om jag har tur :)
Tänk vilken lycka! :)

Idag satte vi upp spegeln i tårteriet..så fint det blev.
Nu är det inte mkt saker kvar att göra innan jag ska skicka in pappret..och vänta på att dom ska komma och godkänna lokalen!
Pirrigt! Tänkt om något är väldigt fel?! Vad tusan gör jag då..
Dör förmodligen ;p

Det som är kvar att göra ska göras imorgon.

-Tömma lokalen och utanför på skrot, färghinkar, skaft och annat skit. Åka på tippen!
-Måla det lilla sista små puttset.
-Ta bort plasten på fläktkåpan.
-Fästa diskmaskinen i väggen, även fästa bänkskivan på något sätt.
-Skura ur kylen
-Bränna ur ugnen
-Sätta upp hyllorna på kaklet.
-Sätta upp torky och sopkorg på väggen.
-Hämta ut nya splitterfria lysrör och sätta upp dom

Så imorgon kväll när jag bloggar så vill jag att allt detta ska vara gjort! Ni kanske inte tycker det är så mkt..
Men förmodligen har jag glömt något..eller så fastnar man i annat..ni vet hur det är. En sak leder ofta till någon annan! Men nu är det nära! :)

Imorgon ska jag även knåpa ihop en beställningslista från två leverantörer..
Måste ju fixa hem lite grejer så jag kan börja baka :)
Och vet ni..dom hade till och med äggvita på dunka..hallå!? haha! Fatta hur bra det är!
Lätt som en plätt när jag ska göra macarons!

Nu ska jag sussa..hörs imorrn!



Kommentarer
Postat av: Victoria

Härligt att det är hans sista vända! Tyckte att jag läste någonstans att han ska börja på SJ? :).

Sen är jag lite nyfiken, hur länge har han jobbat borta varannan vecka? :).

2011-05-12 @ 09:10:46
URL: http://vigan.blogg.se/
Postat av: Sussi

Hej lillasyster! Beundrar dej verkligen som du står i och tar tag i dina drömmar ( energin vet vi ju vart den kommer ifrån, inte pappa <3 iaf ;)). Har du nån hemsida ännu? Kan ju marknadesföra dej lite tänkate jag :). Puss & Kram

2011-05-13 @ 13:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0