Söndagen snart slut..

Hjärtat är nöjd med sin födelsedag :)
Och det är ju huvudsaken! Jag är nöjd med fikat..
Även om det finns några saker jag ska minnas till nästa gång jag bakar.
Småsaker som jag tror kan göra bakverken ännu godare! :)
Bla så ska jag öka ugns tempen till 175 från 150 när jag gräddar mazarinerna.
Men annars var dom supergoda! Och inte så svårt som jag trodde..

Här kommer lite bilder:

          








Mums :)

Nu ska jag dö i soffan en stund och kika på mästarnas mästare.
Tror nog att han fotbollsspelaren åker ut idag..han har hållt sig kvar nog länge ;p
Saknar Pekka dock! :)
Men Stenmark vinner..det sa jag redan när jag såg startlistan, och jag behöver väl knappast säga att jag står fast vid det ;p
Men nu är jag lite sugen på att kenny kanske vinner..hm ja vi får se! :)

Ut med gurkan ikväll också..så blir den här dagen fulländad! ;)

Lite senare är det dusch, fixa massa jobb papper och sen sängen som gäller.
Mkt händer i veckan! :)
Natti!

Kommentarer
Postat av: Elina

Visst var det skönt och bli av med Gurkan?! :)

2011-05-23 @ 00:22:39
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Elina

Ja, jag tycker han är rent ut sagt äcklig! :/



Ah, Peter har faktiskt växt i mina ögon, likaså Simon så nån av dom kanske.

2011-05-23 @ 20:08:14
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0