Tisdag

Blev ju vääldigt sen igårkväll..så det resulterade i sovmorgon :)
Sen fixade jag en massa ang företaget. Alltid är det något är göra!
Åkte på stan, massa ärenden. Sen hälsade jag på Anna.

Blev att vi åkte på Dagoberts och åt middag, räksallad! :) Mums!
Sen följde hon mig på kursen som jag går..massa om företagande!
Ekonomit..två och en halv timme. HJÄLP! :) Hahah

På torsdag är det maken som följer på det där. Hua!
Apropå honom..gissa vem som kommer hem imorgonbitti, eller snarare om fem timmar?! :)
Whieee äntligen! Sån lycka! ♥


Ikväll efter kursen åkte jag och anna och hennes syrra sara på älgsafari igen..
16 st! ;)
Hahahah att det kan vara så roligt!

Nu är det nog en dusch och natt som gäller!
Natti! :)


Kommentarer
Postat av: Hej

Hej! var är det ni kollar på SÅÅ mycket älgar? Måste vara uppåt i landet någonstans? :P

2011-05-18 @ 12:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0