trött och ont

Vilken härlig dag det har varit! Jag har fixat med försäkringar till företaget och har nästan bestämt mig, lite kvar bara. Anna och Sara har varit änglar och hjälpt mig i lokalen och fixat och donat! Blir nog bra!

Men jag är så trött..men framför allt har jag sååå ont i axeln.
Har ju problem sedan förut med att den låser sig och hoppar halvt ur led.
Men nu känns det som att det har slitits ut..
Känns lite bättre ikväll, tror Annas massage kan ha gjort sitt ;p

Nu väntar jag på en botten som är i ugnen..ska förbereda två fyllningar till en tårta imorgon.
Sen är det en dusch och bäddan som gäller.
Ska hämta hjärtat på tågstation imorrnbitti vid sju. Sen göra tårtan klar..
Den ska hämtas kl nio i tåreteriet..

Full rulle!
Natti!

Kommentarer
Postat av: Maria

SV: hehe ja jag tror till och med att det är din man som tagit kortet :P

dejter är bra. överraska din karl med något :)

2011-05-05 @ 20:45:39
URL: http://memorybyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0