Vilken härlig dag!

Trots att det är måndag!
Jag och Anna var i tårteriet idag..och hör och häpna vi fick fast diskmaskinen i väggen! Så stolt jag blev över oss! :) Måste dock leta på en skarvsladd till imorrn, så jag kan prov köra den :)

Jag, Anna och Malin åt varmisar till middag, såå gott! Vi stekte färska champinjoner och hällde på grädde. Mumma! :) Tomat och ost på. Smaskigt värre. Har börjat gilla svamp jättemkt faktiskt, på äldre dar.
Gjorde en smulpaj med äpple till efterrätt, mums. Ett tips till er som gör pajer..stek äpplena i smör, socker och kanel innan ni använder dom i pajen. Blir mkt godare!

Vi fick något infall och drog iväg ikväll och kikade på älgar! Och vet ni hur många vi såg?!
14 st!! :) Fan så roligt de var, vissa var riktigt nära! :)
Kuuul! Jag älskar ju älgar, för den som inte visste ;p



Så söt kalv! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0