Glad Påska! :)

Jag kan väl inte direkt påstå att vi firar påsk.. Men jag gillar traditioner. Men så länge som jag inte har egna barn så ignorerar jag den lite. Jag köper gula tulpaner och påskliljor. Punkt!
Förut hade jag alltid ris och kycklingar osv. Men nä jag ids inte i år. Jag jobbar ju ändå hela påsken!

Igår efter jobbet hämtade jag de två mindre kidsen. För att sova över och umgås med sin moster. Men snabbt hade dom varsin kompis :) men dom var ju här iaf.

Imorse var det upp att rodda iväg som värsta tre barns morsan ;) p skulle ha med sig matsäck (jag säger så fast d inte heter så) så det var bara börja koka choklad ;) mys ungen!

Målade henne som en påskkärring! :)

Ikväll efter jobbet åkte jag till Anna för tjejmiddag. Jag, Anna, Sara, Kicki och Maria. Mysigt! :)

Nu är det godnatt, sov morgon imorrn?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

har sett dina tårtor och undrar vad du tar för priser? / Tina

2012-04-14 @ 12:04:11
Postat av: Linnea

Längesen sist, hoppas allt är bra med er! :)

2012-04-20 @ 23:00:50
URL: http://meiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0