Söndag! :)

Så ljuvligt med ledig helg. I fredags jobbade jag rätt sent, anna kom och hälsade på senare på kvällen.
Igår hade jag och anna bokat in en liten återträff med emma och anna, två tjejer sen gymnasietiden! :)
Jag stod för desserten, after eight kaka med hallon och grädde. Anna gjorde förrätten, avocadohalva med räkröra. Anna och emma gjorde varmrätt, rostbiff med gratäng och goda tillbehör! :)
Vi hade de såå kul. Det måste vi göra igen! :) låg i sängen kl 03 :)

Idag är en slapp dag, inte för att jag drack så mkt men inte så många timmars sömn.
Av någon anledning kan jag inte sova nå länge nu för tiden. Rätt skönt faktiskt!

Jag är så nöjd med min lampa :)

Men nu ska jag fixa nån middag åt min fina make som snart kommer hem <3


Kommentarer
Postat av: Dessi at [Home and desire]

Snubblade över din blogg när jag sökte på köpa tårtkartonger. Insåg att vi har flera gemensamma intressen. Bakning och inredning :)

2012-04-01 @ 22:33:21
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0