Måndag

Helgen gick fort förbi, som den alltid gör iofs ;)
Idag har jag jobbat till lunch bara, så skönt med kort dag. Åkte förbi tårteriet en sväng sen hem och städade lite. Plockade undan, startade en tvättmaskin. Älskar att ha det rent och snyggt, det gör mig verkligen glad. Knäppt va?!

Funderar på om jag ska gå runt pampas eller om jag ska skita i det. Är så trött.
Mattis har börjat klippa häcken så går ut och krattar istället kanske..

Börjar halv sju imorrn så borde lägga mig hyffsat tidigt.
På torsdag ska vi till piteå och gå på nolia med tobbe och lotta och kidsen (mattes bror m familj) och de kommer bli mysigt. Sen efter vi varit där så svänger vi om micke och hälsar på och spelar lite spel :)


Mina fina blommor jag fick av maken för att jag fått fast jobb :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0