Äntligen funkar appen ;)

Oj så det har strulat, inte gått att logga in. Men nu tog jag bort appen och laddade upp en ny. Nu funkar det! :) Idag är det min sista lediga dag av fyra från konmunen.. Dock är det ju jobb i tårteriet varje dag fleeera timmar men det är bara roligt :) Jobbat där idag också, handlat lite, varit och vattnat hos pappa på graven <3 Nu sitter och och tar igen mig och försöker tagga inför att gå ut och klippa gräsmattan och köra med trimmern. Känns jobbigt. Jag har ju börjat motionera nu för tiden och gick broarna runt igårkväll med dn kompis hund. Fick så ofantligt ont i vaderna.. Så idag går jag inte. Men gräset måste jag göra ;) får se de som träning. Hänga tvätten måste jag också göra, och starta en ny. Fullt upp, men de är skönt ;) Kikar nu på jamie oliver.. Kanske skulle blivit kock ändå ;) älskar matprogram ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0