Måndag

Jag tycker att blogg appen strular mest hela tiden..jag kan aldrig logga in. Och nu för tiden har jag inte så mkt tid att jag ids sitta vid stationära datorn och blogga. Smidigt i mobilen ju! :)
 
Jag jobbar på som vaniligt, fullt upp. Men jag hoppas få en vecka ledigt i aug och då ska vi åka till sthlm. Jag och min man åker tillsammans med syrran och hennes tre kids. Gröna lund, shopping, hotell några dagar. Längtar otroligt mkt.
 
I lördags var vi upp till arjeplog och hälsade på lillsis och lilltrollet :) Vi sov över till igår.
Och igår kom Anna och Staffan och käkade middag, mysigt.
 
Annars händer det inte så mkt. Jag jobbar i tårteriet när jag inte jobbar i kommunen! Så så är det :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0