Ny vecka imorgon! :)

Helgen har susat förbi. Och förra veckan också för den delen. Har jobbat mkt och umgåts endel med Camilla och hennes barn som är uppe och hälsar på från Umeå. Mysigt :)

I fredags jobbade jag till tolv, och så var jag på stan med lillsis och minihjärtat som är i luleå tillfälligt. Även camilla och annicka och alla kids var med :)
Vi åt lunch och shoppade lite. Sen på kvällen var vi bjudna till svärisarna på middag. Snäll som dom är så hade dom gjort köttfärslimpa och potatismos. Perfekt mat för mig ;) väldigt gott!!
Vi spelade kubb och kort. Dubbkubb är det nya ;) svärfars ide då deras gräsmatta sluttar lite.
Värsta söta fågelbebisarna i deras lekstuga.

Lördag så agerade vi flytthjälp åt anna och staffan som flyttat hit till trångfors! :) sååå kul!!
Sen åkte vi till micke i pite och käkade och spelade spel.
Apropå micke så har vi en tävling jag min man och micke. Störst viktnedgång på fyra veckor vinner 2000 kr. Vi går alltså in med en tusenlapp var.
Behöver jag säga att jag är taggad!? :)

Idag har vi sovit länge och röjt runt gården. Kul att köra trimmer. Vi har nyss köpt en ny, batteridriven. Så skönt :)
Hunnit vara en sväng till camilla också. Och nu ikväll har vi sett två filmer. Mys!

Imorrn jobbar jag hela dagen! Så nu är det godnatt. Börjar sju.

Kram och hej :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0