Jobbhelgen är strax slut :)

Oj så skönt! Haft en lång jobbhelg med långa turer till 21 alla tre dagar! :(
Men nu är den strax slut.
Däcket på min lilla bil hade frusit fast o morse så maken fick köra mig till jobbet. Så han ska hämta mig snart!
Vi ska även hämta upp våran tonårs dotter från tåget. Hon har hälsat på sin mamma i Kiruna över helgen ;)

Är hungrig som tusan.. Inte ätit något till middag. Får fixa något sen när jag kommer hem.

Längtar efter en dusch extremt mkt ;)
Just ja, det är ju biggan live i kväll. Hoppas verkligen sipan åker ut. Vilken jobbig jävel!

Imorgon kommer min lillasyster och moster lilla hjärta!! :) dom ska stanna några dagar :)
Längtar!!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0