Ledig helg :)

Oj så skönt! Jobbat mkt nu sista tiden så väldigt skönt med ledig helg! :) igår kväll hade vi tjejfest hos mig. Så mysigt! Vi var elva glada tjejer! :)
Det måste vi göra om!

Idag vaknade jag tidigt.. För att vara ledig och druckit lite igår dessutom. Men har städat undan från igårkväll och jobbat några timmar i Tårteriet. Har en kund som ska hämta en tårta 14. Sitter här i soffan och bloggar medans jag väntar.
Snart bär det iväg upp till Arjeplog! Ska träffa lillan som inte är så liten nå mer. Cissi skickade jag med bussen igår så de blir tjejkväll igen ikväll ;) mello och god mat och mys. Jag, syrran, Othilia och Cissi. Så sover vi över och åker hem imorgon em.

Frida har rakt hår. Smaka på den ni. Anna har klippt en frisyr och plattat och haft sig! Jag är så nöjd! :)



Hoppas ni alla har en härlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0