Pyssel och halsfluss

Helgen har spenderats med lillasyster och othilia. Lillhjärtat har varit en vecka hos moster, ljuvligt! :)
Saknar dom redan! <3

Tyvärr åkte jag på ett återfall av den hemska förkylningen, halsfluss och feber. Har aldrig sökt hjälp för ont i halsen men i lördags gick de inte längre. Så jag undrar hur många gånger jag haft halsfluss utan att veta om det. Men men. Skönt att det är bättre nu, käkar medix :)
Men är fortfarande hängig.

Igår träffade jag Malin, vi åt lunch och myste. Sen kom vickan på kvällen. Mkt trevligt! Gjorde fruktsallad med massor med goda frukter.

Köpte ett väggord på dollar, jag vet inte. Jag satte det på bordet.
Är nöjd :)
Har dessutom satt upp maskros lampan jag köpt för ett år sen. Anna hjälpte mig <3

Nu ska jag iväg på lite möte o så.
Så vi hörs senare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0