Loppis

Alla som känner mig vet att jag hatar loppisar. Gamla saker som andra haft, luktar konstigt. Nää huvva. Det betyder inte att jag måste ha värsta märkes grejerna eller så, jag handlar gärna på dollar tex men bara det är nytt :)
Hur som haver så igår följde jag trots detta med Vickan till arcus på den stora loppisen.. Oh lord. För det första så sjukt mkt folk. Kallt regnigt i kön som var gigantiskt lång. Vickan är ju inte den snabbaste heller, står i all evighet och tittar på en grej ;) oh my. Less AB.
Men det var ändå okej. Hittade till och med en hylla. Av en jobbkompis som stod och sålde.
Wow framsteg ;)

Nåja. Ingen jättetrevlig upplevelse direkt ;)

Köpte nya ljusstakar också igår, dock på dollar. Fina va?! :)


Kommentarer
Postat av: Julia

fina ljusstakar! Skulle vilja ha sådana jag med. Det är så skönt med blockljus just för att de brinner länge, en del kronljus får man ju byta ut efter några timmar :)

2012-10-14 @ 11:41:50
URL: http://www.juliasinspiration.blogg.se
Postat av: Vigan

Tack snälla du :-) vi brukar få höra det ganska ofta, så vi kanske är det :-)
Snygg hylla du köpt av Julia, har faktiskt funderat på att köpa den av henne tidigare :P

2012-10-19 @ 11:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0