Ikea :)

Yees nu äntligen ska vi åka till Ikea. Är säkert två år sen jag var där senast..iaf 1,5.
Då är det mkt roligare att åka dit när man inte varit på länge.
Jag ska åka med min kära make (som inte är överförtjust, men som måste följa för at han tackat ja till övertidsjobb imorgon på våran bröllopsdag ;p) min syster och hennes två kids. Ska bli skoj :)
 
Jag straffar även Mattias med att tvinga honom till att köpa ett sånt stort täcke till sängen, i nuläget har vi varsitt. Och jag vill ha ett mysigt stoooort ett :)
Han tror nämnligen att jag ska sno hela täcket, för jag brukar ligga med våra båda och han blir utan ;P
 
Inköpslistan ser väl ut lite så här:
Stort täcke
Sängkläder
Krukor ev
Blommor ev
Ramar
Skålar
Tyg ev.
 
Typ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0