Måndag

En ny vecka med nya utmaningar väntar. Förr hatade jag måndagar, för det innebar oftast att vara liiite nyttigare, det innebar slutet för den helg som bara bestod i att äta. Då var de okej att äta eftersom det var helg. Så sjukt.
Nu är måndagen en härlig start på ett nytt friskt liv! Och jag saknar inte alls mitt gamla liv. Visst kan jag få godissug osv där jag drömmer om att bada i godis. Är så tacksam för operationen för iom den så kan jag inte äta nästan nå svull. Jag kan köpa en godispåse fär tio kr och det räcker. Målet är ju så klart att inte alls äta sån skit. Men huvudet och magen jobbar inte alltid ihop, det tar nog ett tag..

Idag tog jag sovmorgon efter en tung jobbhelg med enormt mkt träningsvärk. Skönt! :)
Har städat hela övervåningen och hängt ut sängkläderna på vädring. Känns kallt i luften trotts sol :)
Nu ska jag äta frukost, sen dammsuga och skura nedervåningen. Måste ta toan också.
Sen ska jag till gymmet för ett pass :)

Sköt om er! :)


Första bilden är på min lördagsgodispåse. :)
Den andra är på min barnportions meny från artic i fredags när jag och malin lunchade. Åt halva ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0