Mys

Maken är borta och jobbar och jag myser i soffan helt själv. Ganska skönt att det är tyst och lungt för en gångs skull. Ska lägga mig strax så jag är pigg imorrn när kl ringer halv sex.
Jobbar sju till tolv imorrn.. Sen ska jag hämta lillhjärtat på skolan. Hon ska få sova över tillsammans med makens brorsdotter olivia! :)
Mys värre.
Vi ska gå på stan och fika jag och lotta.

Jag har tagit fram en klump köttfärs ut frysen idag.. Få se om det blir chili con carne eller biffar. Känns som att de kan bli både och. Imorrn köttfärsbiffar, klyftpotatis och tzatsiki, sallad så klart. Känns som att det kan gå hem hos kidsen. På torsdag kan de bli chilli :)

Godnatt världen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0