Onsdag

Har jobbat 7-12 idag, sen åkte jag hem och duschade. Åkte på stan med Pauline och mötte upp lotta och olivia och harry. Så vi fikade på stan och myste på.

Sen tog jag pauline och olivia och handlade lite, for på dollar och sen hem och gjorde plättar åt dom som dom önskat till middag. Mys!
Sen lekte dom ute och såg film och nu ligger dom där uppe och tisslar. Olivia är 4,5 år och det är första gången hon sover här. Spännande. Hon har varit upp några gånger, klassiska kissa, törstig osv. Men nu hoppas jag dom somnar! :)

Jag gjorde biffar i gräddsås på 4%ig matgrädde, klyftisar, sallad och tzatsiki på 3,5%ig yougurt till mig och matte till middag. Han var inte hemma föräns sex så då tyckte jag de var för sent för småmagarna att äta middag.

Hunnit dammauga, diska och hänga/vika tvätt. Nu tvättar jag min poncho på 30 grader.. Få se då hur de går :)

Imorgonbitti kör jag kidsen till skola osv och sen tränar jag direkt. Så har jag gjort bort det. Slutar 17 imorrn. Då ska jag gå broarna runt igen. Var så skönt igår! :)

På fredag kommer sis och lillhjärtat! Längtar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0